20:31



tina griberg är nog bäst i världen

dagen var mycket mysig.
vi satt lite vid datorn, sen tog vi lite pengar som blev över från igår.
när vi väl står där på affären så märkte jag att jag hade trettio kronor
i fickan. jag blev chockad och kände mig en aning lycklig!
efter att vi köpt chips och coca cola(jo jag vet att vi är tjocka)
så säger tina " neeeej, vart är mina vantar?"
jag går in och kollar bland chipsen och godiset.
det är inga vantar där, sen kom jag tillbaka till tina.
då gick hon in och kolla, men hon hitta dom inte heller.
sedan gick vi vidare hem till mig, jag säger lite busigt
"ska vi öppna chips påsen?" och ja, det gjorde vi.
och i ica kassen, där ligger tinas vantar! lyckligt slut.

sen blev det hem och trycka lite chips.
vi satt vid datorn, sen så blev det guitar hero spelande!
efter ett tag blev det datorn igen. och då gjorde jag och tina
massa charmiga videos , haha. vi dansar så himla gulligt (a)

nu ska jag snart ta och duscha.
sen blir det att se paradise hotel, ooh spännande!

Kommentarer
Postat av: torin

sv: tack detsamma :$ jodå, det är bra, själv då ? <3

2010-01-12 @ 20:41:05
URL: http://kklicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0