20:15

dåligt bloggande idag! men jag är ju faktiskt sjuk.
bäst för er att ni tycker synd om mig, annars blir jag väldigt ledsen i ögat :(

har nästan sovit hela dagen idag känns det som.
förkyldningen börjar gå över, nyser inte lika mycket längre.
och är inte lika tät i näsan, det är ju verkligen as bra!
men det är fortfarande riktigt jobbigt.
klockan har gått riktigt fort idag,kändes som jag kollade nyss
på klockan och då var klockan halv 6. och helt plötsligt är den tio över åtta.
men iallafall, hoppas att jag kan gå till skolan på torsdag.
vill inte komma efter jätte mycket. men jag har no,so och hemkunskap här hemma.
så måste försöka plugga imorgon, vilket jag sagt dom senaste dagarna.
men om jag känner mig bättre imorgon så gör jag självklart det!

och när jag blir frisk, blir det ju självklart med bloggande.
och roligare inlägg med nya bilder osv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0