20:07

Har typ lite kvar på no läxan.
också har jag pluggat so ganska mycket faktiskt ;)
lite små stolt över mig själv, även om jag kanske inte kan om revolutionen
sådär jätte mycket. men jag har iallafall pluggat och försökt!
nu ska jag ta och lägga en ansiktsmask. måste ta väl hand om min hy
eftersom jag har riktigt dålig hy, finnar och sån där skit.
efter det tar jag mig en dusch..och senare blir det paradise hotel! ♥

Imorgon börjar ju dansträningarna.
och hannah är fett taggad! var riktigt länge sen jag var såhär taggad.
nu jäklar ska det dansas, underbart riktigt underbart.
19.00 streetdance och 20.00 showdance.
träningsvärk dagen efter kan ni skriva upp ;)
kommer säkert knappt kunna gå.. haha.
men efter skolan så tror jag det blir tina, om hon mår bra.
tror hon börjar bli sjuk..kanske jag som smittat henne?
dumma hannah! men får hoppas hon mår bättre imorgon ;)
synd om hon skulle missa dansen ju :(

sista inlägget för idag. för direkt efter ph går jag och lägger mig.
jag vaknade ungefär vid tio över 6 i morse.
fatta va irriterad man blir när man ser att den är det, och att det är
bara tjugo minuter kvar tills man ska gå upp också är man
hur jäkla trött som helst..nog det värsta som finns!

många som sagt till mig att jag bloggar sjukt lite nu för tiden.
skolan är viktigare..det är bara så! men så fort jag får tid till att blogga
så gör jag verkligen det..och det vet ni. jag hoppas inte jag tappar besökare
pågrund av att jag kanske bloggar 1-2 inlägg per dag nu när det är skola.
men helger och sånt blir det betydligare mer :)
bloggar mer imorgon, puss på er!



Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



jaa, den var faktiskt bra ! JAg gillade den:D::D

2010-01-26 @ 21:37:58
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0