17:14

Hej bloggen.
gick upp tio i morse.
och gjorde mig i ordning.
vid kvart i tolv åkte vi och hämtade tina så körde dom in oss till stan.
när vi hade hämtat biljetterna gick vi iväg till nöjesbutiken och köpte lite godis
och dricka,när vi gick till bion igen så köpte vi popcorn också.
filmen var lite små söt tycker jag, haha.
men inte direkt världens bästa film, men som sagt söt var den.
jag skrattade mest utav alla, HAHA nejdå.
efter bion gick vi till carlings och kolla lite.
hittade inget då, men senare gick vi tillbaka igen.
och DÅ hittade jag en as cool tshirt där.
tar kort på den senare så får ni se! ;)
vi gick också till ginatricot och tina köpte armband där.
efter det så gick vi vidare till bussen.
då märkte vi att det var en HEL timme kvar tills nästa buss gick
jag blev förbannad, nej VI blev förbannade.
så vi gick en stund på stan till
då en går förbi som har pälsmössa med en svans på
och en pälsjacka då säger tina
"men du, jävla råtta!"
jag dog lite grann när hon sa det, det blev en hel del skratt vill ja lova!
sen när väl bussen kom, så sa busschafören att man inte kan betala med kontanter längre.
utan att man får betala med sms eller typ kort.
då blev jag ännu mer förbannad,så jag och tina gick ifrån bussen ett tag haha.
sen sa busschafören att vi skulle komma, så sa han att vi fick betala med kontanter för den här gången.
sen gav han oss massa pappren om dom nya "reglerna". lite små sur blev han haha.
när vi väl kom hem igen, gick vi och köpte kebab.
eller ja, jag gjorde det. tina köpte pommes frites , haha.

jag bloggar mer senare , puss på er! ♥
just det ni som har bloggar. rösta gärna på mig, för jag blir så himla glad då!
http://guldvivan.blogg.se/2010/january/draft-jan-1-2010.html#comment


Kommentarer
Postat av: C:an

hey söto :D

hur är det?



jag har länkat till din blogg :)

kan du länka till min ? **

2010-01-02 @ 20:08:43
URL: http://candycaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0