♦ 16 januari

godmorgon alla underbara läsare
här sitter jag, förkyld och känner mig en aning varm.
jag vill verkligen inte bli sjuk! hatar att vara det.
men just nu så kollar jag på so you think you can dance.
jag gillar det programmet,och jag blir så jäkla förvånad
över att man kan dansa så jäkla bra.
drömmen är ju att bli exakt som dom,men det tar nog många många
år innan man blir som dom vill ja lova. men jag ska kämpa! ;)
senare blir det säkert att vara med tina.
även fast jag inte mår sådär as bra,men jag vill inte bara sitta inne.
jag är riktigt sugen på att se någon bra film!
får se vad tina tycker om att hyra en film, för det vill jag verkligen!! =D

bloggar mer senare,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0