14 januari

igår kväll när jag skulle gå och lägga mig så mådde jag as illa.
jag la mig och lyssna på musik,och somnade ganska fort.
jag vaknade typ flera gånger på natten av att det kändes som om jag skulle spy.
och när jag vakna var det ännu värre, så idag blev det ingen skola för mig.
men imorgon ska jag försöka gå.

just nu sitter jag med datorn i soffan och kollar på top model.
ska nog snart kolla på någon film.
men först svara på kommentarer,kolla lite bloggar och sånt.
ha det bra så bloggar jag nog mer senare , puss ♥

tina och palmi <3

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

roligt att ha träffat johan =)

2010-01-14 @ 13:59:31
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0