03:04

Jag bloggade förut.
men jag såg att det inte publicerades.
då blir man ju inte så himla glad alltså.
men iallafall,jag och tina kollade på i taket lyser stjärnorna förut.
riktigt bra film,blev en hel del skratt åt mongo-malin haha.
tina hann inte se klart hela filmen
(vi har dock sett den många gånger första gången på bio)
men efter tina åkt hem och det sorliga börja, då börja jag gråta.
det var nog den värsta gången jag grät till filmen.
så jäkla sorlig, fast jag grät mer när jag läste boken.
nyss kollat på new moon också för andra gången.
den filmen är nog den bästa som finns ärligt talat.
kärleken mellan bella och edward är ju så jäkla underbar.
jag håller nästan på att börja gråta en hel del gånger i den filmen.
jag är nog kär i den filmen måste jag säga.
jag måste nog kolla på den filmen imorgon också, jag dör lite grann
av robert pattinsons snygghet ♥

Imorgon ska jag upp tidigt.
kvart i tolv åker jag och pappa och hämtar tina.
så kör han in oss till bion som börjar kvart i ett.
vi ska se på alvin och gänget, tina tvingade mig VERKLIGEN inte.
haha, men det ska bli riktigt mysigt! :)
var ett tag sen vi var på bio tsm.
var nog när vi kolla på i taket lyser stjärnorna tror jag.
efter bion ska vi nog kolla runt lite i stan.
har dock inga pengar kvar, men har presentkort.
men jag vill så gärna köpa mer armband.
jag verkligen älskar armband.
efter det blir det väl hemåt. ska nog tvinga tina att se new moon.
hon tyckte dock inte att twilight var bra.
när hon sa det, då sa jag självklart "äru dum?"
för man är riktigt dum om man inte tyckte den var bra.
ni ser, på natten då är jag bättre på att blogga.
synd att det inte var tvärtom.

jag vill också säga, att 2010 har börjat riktigt bra. jag är lycklig..tror jag?
det är nog du som får mig att må bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0