01:22

det är inte kul att ha världens huvudvärk och en rejäl växtvärk,
lite komiskt att jag och tina alltid har det samtidigt! och växtvärk är verkligen inte kul..jag hatart!

jag ska snart ta och gå och lägga mig.
men just nu sitter jag och lyssnar på johan och tänker på massor.
imorgon ska jag gå upp riktigt tidigt,eftersom det blir att gå upp tidigt på måndag.
det är ganska sjukt, jag har inte träffat tina på två dagar.
och jag saknar henne redan jätte jätte mycket,på måndag blir det att va igen! ♥

godnatt underbara läsare!

haha, bilden är så jäkla skön.
karlsson har precis råkat tappat ut chips eller något.
ja ni ser ju hur glad nygren blev!




wish my feelings didnt take so long

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Bara bra med mig! Själv då? :) Kram

2010-01-10 @ 04:06:22
URL: http://amanddaj.blogg.se/
Postat av: foxie

Du borde bli medlem på frossle! Man tjänar massa pengar på sin blogg, riktigt snabbt.. Och om du går in via min länk -översta inlägget- så får du 50 kr gratis att börja med! Det är helt gratis för dig och ingen åldersgräns.. bara ett tips, det blir roligare om man får betalt för all tid man lägger ner på en blogg tycker jag :)

2010-01-10 @ 07:16:59
URL: http://foxiee.blogg.se/
Postat av: foxie

Nej asså den ända "haken" är att man måste tjäna ihop 300 kr innan man kan ta ut något alls och många ger säkert upp innan dess, så därför behöver frossle inte lura oss som faktist klarar oss fint med reklamen :) För dom behöver inte betala om man inte har kommit över 300.. Fast du blir ju ändå inte lurad. Det står också i 'villkoren' typ att de alldrig har rätt att ta pengar från ditt konto, all skatt ock sån skit tas automatiskt från 'kontobalansen' på frossle.. Men en grej till är att frossle kan inte betala dig innan dom har fått pengarna från annonsgivarna - t ex gratisbio, parfym.se osv.. det går till såhär att ett företag betalar frossle (den 17 varje månad) för att de ger ut deras reklam, ju mer företaget får ut av frossle desto mer ersättning får alla bloggar :) den perfekta triangeln ;) alla företag måste enligt frossle betala innan den 17 och då kan man ta ut sina pengar om man har över 300.. hoppas du fattade! haha svårt att få folk att lita på sånt här, men jag använder ju det :)

2010-01-10 @ 10:49:42
URL: http://foxiee.blogg.se/
Postat av: foxie

har ju bara runt 450 läsare som bäst och allt varierar ju som du vet sjukt mycket ibland! men mellan 30 och 70 om dagen är ju vanligast, så det blir runt en tusenlapp i månaden iaf.. tycker man att det är kul att blogga så är ju det helt okej :) När jag hade under hundra om dagen så tjänade jag typ 500 i månaden.. :) kram

2010-01-10 @ 11:43:12
URL: http://foxiee.blogg.se/
Postat av: maria

hahaha okej :)

ska du göra förslaget foxiee gav dej ?

2010-01-10 @ 15:56:29
URL: http://meeriah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0