00:24

dagen var as bra, tack tina du är bäst!
efter att jag hade ätit så åkte vi till ica och köpte chips och dipp.
egentligen ville jag köpa hela ica, jag var sugen på allt!
men ja, det gick ju dock inte.sen cyklade vi vidare till tina,
rasmus blev jätte glad när vi kom!
efter det blev det att kolla på lets dance,det var mycket mysigt.
måste säga att emd-mattias är FÖR snygg.
jag dog lite grann...
tina höll på att somna en hel del gånger, och jag låg och gnällde
över min onda mage,och att min förkyldning.
eller ja, jag är påväg på att bli förkyld.så det liksom kliar som fan i näsan
och jag känner mig varm och jätte jätte hängig,värdelöst.
haha. alla som känner mig vet ju att jag missbrukar ordet "äru dum"
men nu är det faktiskt ett nytt ord som jag missbrukar en hel del.
och det är "värdelöst" och det är ju riktigt värdelöst!
det roligaste är att jag brukar använda det ordet i meningar som inte
ordet "värdelöst" passar in på, och det är ju ganska värdelöst.
senare kom pappa och hämtade mig.
vi åkte till folkets hus och skulle kolla på film,allt blev värdelöst.
och nu har jag precis tvättat av mig sminket, och känner mig riktigt trött.
jag vill se världens bästa serie gossip girl men jag har sett klart
avsnitten och jag vet inte när dom nya kommer.
jag kollar nämligen på en sida där man inte behöver ladda ner,
just nu kommer jag inte ihåg vad sidan hette, och det var ju riktigt värdelöst.
men så kan det vara ibland,glömska hannah som sagt!

imorgon skulle jag egentligen åka och träna med pappa.
men jag känner mig inte frisk.
och jag vill verkligen inte bli sjukare än vad jag är.
men imorgon kommer jag sova väldigt länge.
känns som det var årsen jag gjorde det, men ja det var det ju dock inte.
tror jag ska va med tina imorgon också. så något kul blir det ju! :)

mår så jäkla dåligt över att jag bloggat två gånger idag.
det är verkligen inte okej.
men jag ska bli bättre, jag ska få mer tid.
men just nu är skolan mycket viktigare än en blogg.
och det fattar ni ju också! nu ska jag nog kolla på någon film eller serie.
godnatt på er snyggingar <3


jag vill utomlands.
och ja, det är faktiskt jag som tagit bilden! mallorca 2008 ♥

Kommentarer
Postat av: Bealucius

Tack :) jo det är helt ok, sj?

2010-01-16 @ 10:09:31
URL: http://bealucius.blogg.se/
Postat av: Elle

Tack!!

Jag mår väl som jag förtjänar efter gårdagens utgång. :)

Hoppas att allt är bra med dej!

2010-01-16 @ 10:13:38
URL: http://ellec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0