vadå rubrik?

dagen har varit massa kul!
vi satt vid datorn ett tag och kolla massa gamla bilder.
det blev riktigt mycket skratt haha.
efter det skulle vi gå till ceylan,typ skräll eller nått?
men på vägen dit skulle ju självklart nygren och patrik
slänga mig i snö högar. jag blev såhääääär blöt och var
tvungen att gå tillbaka hem och byta jeans och sånt haha.
sen gick vi vidare till ceylan,där vi stötte på kenny och anton
så dom åt där och det blev mycket skratt och prat.
och patrik kastade mat i nygren mat, HAHA.
och dom satt och skröt om vem som det har stått mest om på min blogg.
vi satt kvar där ett tag sen när vi var påväg hem
så kom en äcklig jävla full gubbe och gick mot oss.
jag fick panik och drog med patrik och sprang som bara den, HAHAHA.
oj oj oj va rädd jag blev..efter ett tag gick den där gubben bort
och satte sig vid en hund och klappa hunden på rumpan haha.
sen så började nygren självklart butta mig så jag ramlar med
hela kroppen i snön, men det konstigaste var att jag skratta hela tiden.
fast jag skratta nog lite mer när patrik butta nygren,haha rätt åt honom.
tack för dagen pojkar! =)

just nu sitter jag och kollar på lets dance.
det är drygt,det kommer bli en aning bättre när
mattias kommer in och dansar. då blir jag glad,han är snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0