23:55

har suttit ett bra tag och pratat med tina på msn!
blev väldiga diskutioner alltså haha tjejen är bäst.
just nu blev det väldiga diskutioner med patrik
jag är väldigt social idag har jag märkt!
sånt gillar vi att (y) jag ska nog lägga mig snart.
för jag är ganska trött faktiskt..kanske ska lägga
mig och kolla på glamourama har ni sett det?
jag vet inte riktigt vad jag tycker om det
programmet egentligen. men jag har kollat
på dom senaste avsnitten iallafall!
och har man inget att göra så kan jag gärna
kolla på det. det handlar om tre styckna bloggare
Anna Hibbs,Petra Tungården och Michaela Forni.
man får följa med och se deras liv bakom bloggen
osv, ganska intressant och se..eller?
ja om ni är intresserade av att kolla på det så kika
in på tv3.se och kolla på deras webbtv :)
avsnitten är typ 15-20 minuter..ganska lagomt sådär!

nej men detta får bli det sista inlägget för idag.
bloggar mer till morgonen. godnatt sötnosar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0