tack för dagen världens bästa <3

tina har nyss åkt hem..så nu blev det väldigt tomt och tråkigt!
dagen har varit hur mysig som helst, en perfekt söndag.
jag mötte tina vi gick sen vidare till filmcentralen
och köpte godis, massa choklad (y)
sen när vi äntligen kom in efter att klagat på kylan
så tryckte vi självklart godis och sjöng singstar.
vi var självklart väldigt väldigt flummiga av oss!
min mick började dampa..den är på väg att gå sönder skulle jag tro.
så jag blev ganska arg! efter vi hade sjungt ett bra tag så gick vi
ut och tog kort, haha. självklart ramlar jag och blir väldigt blöt.
så vi gick in typ direkt då satte vi oss vid datorn lyssnade
på världens finaste låt speechless som jag nämnde tidigare idag.
vi laddade in bilder och läste gamla blogginlägg här på min blogg.
det var så roligt att läsa, underbara minnen.
speciellt när jag och tina älskade tisdagar.
våra underbara cykel turer, åh det kallas kärlek.
också kollade vi runt på facebook också.
HAHA en läskig person började skriva till tina lite sådär små kul haha.
tack för dagen underbara tina griberg ♥
jag bjuder verkligen på bilderna för jag är så snäll!
















Kommentarer
Postat av: C:an

FINA BILDER, <3

2010-02-21 @ 20:50:11
URL: http://candycaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0