äckliga snö storm

jag är så jävla arg på det här jävla äckel vädret.
alltså det är ju fan sjukt mycket snö ute.
jag HATAR verkligen snö just nu, jag vill ha sommar!
och bara för det är sånt här äckel väder så kan inte
tina komma till mig :( det går verkligen inte att
köra ute i detta väder. så vi får va imorgon istället!
så idag ska jag bara slappa, kolla på film eller tv.
har börjat fått ont i halsen också.
igår hade jag världens största blåsa på tungan
och nu gör det as ont i halsen! :(
nej nu ska jag göra något.. bloggar senare!




Kommentarer
Postat av: Jonna

jag vill också ha sommar nu!

2010-02-20 @ 18:44:22
URL: http://jonnabis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0