t och h

jag är så himla arg, sårad och besviken.
jag hatar den känslan att man är rädd att bli lämnad
övergiven av någon man älskar så himla mycket!
när den personen gått igenom samma sak.
och vet hur jävla jobbig den känslan är
gör personen samma sak mot någon annan.
när jag förklarar hur jag känner osv
men efter jag berättat det känns det som jag gjort fel.
för allt blir mycket värre. det känns som jag inte
får säga något vad jag tycker och känner.
men det måste jag, jag kan inte hålla inne allt.
det känns som vi börjar glida isär.
och jag vill stoppa det nu, innan vi verkligen gör det.
för det är inte så det ska va. enligt mig så ska vi hålla ihop
du och jag, för du är min bästavän. och det kommer
du alltid att vara. våra minnen är dom bästa, och jag ångrar ingenting.
du får mig alltid att vara sådär otroligt glad.
jag älskar att skratta med dig, att vara sådär otroligt flummig.
det känns som du och jag är väldigt lika och olika på samma gång.
vi måste lösa det här, det går bara om man vill.
jag vill iallafall, för du betyder mer än vad du anar.

du vet vem du är, och jag älskar dig så himla mycket!♥

Kommentarer
Postat av: «PinkieLaady

Hej hej, haft en bra helg? Vad har du gjort? :) hoppas du får en bra alla hjärtans dag!

2010-02-14 @ 01:23:17
URL: http://pinkielaady.se/
Postat av: Tina

<3

2010-02-14 @ 10:26:05
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0