sweet dreams

ska nog ta och lägga mig om ett tag!
inte för att jag är sådär trött.. men finns fan inget att göra.
har nog läst bloggar för fullt idag. så är inte så pigg på
att läsa mer faktiskt. jag tycker att johan borde blogga snart
jag antar att han inte har tid, men jag saknar han.
jag saknar lyckan att se ett blogginlägg från honom.
men vi får vänta och se! ingen idé att pressa honom
som vääääldigt många fans gör. sitter och skriver
till honom att han måste blogga. jo helst vill ju jag att han
också ska göra det..jag börja ju undra ett tag vart fan han håller hus.
men ingen idé att tjata på honom. det blir liksom inte bättre då!

jag bloggar imorgon när jag vaknar.ingenaning om vad det blir imorgon
kanske stan med mamma? jag får höra om hon vill det.
jag vill ju kolla på en klänning tills på lördag!
nej men vi får se hur dagen blir imorgon, godnatt på er ♥


Kommentarer
Postat av: Laila

haha okey =)=)

2010-02-14 @ 02:01:59
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0