sista inlägget för idag.

liam var hur go som helst förut.
han dansade för mig, och jäklar va vig han var.
hahahah jag blev jätte chockad. den pojken har dans i sig,
det ser jag! han kanske fått det av mig? haha.
och han och jag satt och kolla i en språkresa tidning.
så visa jag honom vart jag ville åka.
för jag och cia har börjat små prata om det!
då sa liam "ååh hannah vi åker dit så sitter vi på berget och dricker vatten
så vi inte får ont i huvudet"
och efter han sa det så pussa han mig på kinden aw haha.
den pojken är charmi som fan! han ramlade också när han dansade för mig.
så sa han till mig "hannah har du gjort så någongång?".
också viskade han till mig och sa "ska vi åka och köpa en julgran til dig..och mig
då blir det fint här"
ärligt talat vet jag inte vart han får allt i från! haha

men detta blir det sista inlägget för idag.
jag ska snart ta och duscha, sen blir det mer plugg.
inte för att jag pluggat knappt något. men det ska gå bra.
imorgon blir det skola, jag slutar kvart över tre tror jag.
sen blir det hem och plugga på svenska provet, tråkigt men så är det.
på onsdag blir det kul iallafall, då blir det att va med tina vilket
som är efter längtat också sen på kvällen blir det dans.
och jag hoppas det blir roligare än förra veckan!

godnatt sötnosar! ♥

jag bjuder!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul ... ja gillar han låt som heter Emeli, lr va den nu hette :/

2010-02-15 @ 21:15:56
URL: http://denrosadammtussen.blogg.se/
Postat av: A.C

hejhej:)



hur har din alla hjärtas dag varit d? fick ngt?:) hehe.~~ jag firade ite ens dt i Kina, har ingen att fira med:p

Det snöade här i Shanghai igår.. fy.. kallt som fan:( E Det ftf kallt i Sverige lr? Hoppas dt kmr sluta snöa när jag kmr tillbaka, gillar icke snö:p hehe~~



Ha dt bra.. kram

2010-02-16 @ 12:27:30
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jävlar va lik kenza! ;oo

2010-03-23 @ 18:38:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0