kil är ganska chill ändå!

kom hem för ett tag sen! :)
och det var väldigt kul i kil,inte för att jag åkte så mycket
pulka på grund av att jag inte kunde gå upp för backen
för att mina uggs är världens halkigaste skor jag var
en aning arg då! men det blev massa prat och skratt
med massa sociala människor, sånt är alltid lika trevligt! =D
också fick vi åka en as grym buss dit och hem också.
värsta vip bussen typ, vi är så jäkla coola så ni anar inte.
men om ett tag kommer farmor och emelie och hämtar
mig så åker vi och passar kusinerna, ska bli massa kul!
så bilder från kil och den coola vip bussen laddar jag upp sen.
och från när jag passat mina kusiner, ha det bäst puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0