jag är svin trött!

sitter här och halv sover..har varit sjukt trött hela dagen.
och jag sitter och äter godis så jag ska bli mätt
orkar inte resa mig upp och värma mig mat.
men jag orkar resa mig upp för att tvätta av mig sminket
sen lägga mig i sängen och kolla på andra avenyn.
och det är precis vad jag ska göra nu!
kommer säkert somna på en gång,och jag ska
försöka sova länge imorgon. men jag chansar
på att jag kommer vakna vid tio eller innan.
som jag brukar göra på helgerna nu för tiden.
men iallafall, imorgon blir det tina! ska bli lika kul som alltid :)
melodifestivalen på kvällen, darin är med (y)
har faktiskt varit och sett han 3 gånger..lite små coolt.
han är ju ganska grym ändå. godnatt på er! bloggar imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0