godnatt <3

har gjort no läxan nu. och jag har nyss suttit och pratat
med mamma om gymnasievalet,okej det är kanske lite tidigt.
men det är bra och veta vad man vill.
jag har ju sagt förut att jag vill gå något med dans
jag tror inte jag ska göra det längre.flera som jag pratat med har sagt
att jag inte ska gå det man får liksom inte ut något för det.
danslärare kan jag ha som extra jobb!
men min mamma tycker jag ska gå barn och fritid.
först när hon sa det sa jag aldrig, men nu har vi pratat lite.
och det skulle vara faktiskt ganska kul! tina sa förut också att hon ville gå det så isånnafall ska vi fixa så vi hamnar i samma klass ;)
men jag vill så gärna gå något med media, jag vill bli journalist.
men det verkar svårt. jag vet inte om jag skulle orka att ha för svårt..
så barn och fritid kanske passar mig utmärkt.
jag vill också även resa väldigt mycket, så reseledare har jag också funderat på.
min pappa tycker dock att jag ska gå något med data att göra.
han tycker jag är bra på datorer osv..
men jag skulle aldrig orka sitta hela dagarna
framför en dator. jag vill göra saker,roliga saker!


nu ska jag ta och göra mig i ordning sen ska jag hoppa ner i min sköna säng.
går upp halv sju imorgon, blir sen att göra sig ordning och packa gympa kläder.
usch hata gympa..varför har man det? tycker man får välja om man vill ha
det eller inte ha det, för jag hatar det så jävla mycket. det enda roliga
som varit på gympan var boxning som vi hade i sjuan..okej jag erkänner
gympan var lite kul i torsdag scchhh säg inte till nån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0