dans är livet!

dansen var underbart bäst idag! precis som den brukar vara dårå ;)
nej men den var väldigt väldigt rolig idag.
jag känner att jag verkligen är menad till att dansa, för det är livet.
jag är alltid så jävla glad när jag dansar, och man blir bara gladare och gladare
när min danslärare elin säger "bra hannah,precis så" jag får sjukt mycket bättre självförtroende
och blir mer och mer peppad för varje gång jag dansar!
men alltid den sista lektionen blir alla lite flummiga.speciellt jag och tina, haha.
jag fick ett sånt jävla skratt anfall när tina nyser när vi gör balett övningar.
när elin berättar att hon trodde att beyonce sjöng "if i were oboy"
ja, jag dog lika mycket varje gång. längtar redan till nästa onsdag.
då ska det dansas som fasen igen =D det enda tråkiga är att jag fick kramp lite då och då.

Hannah: aj aj aj jääävlar
Elin: fick du kramp?
Hannah: aaaah
Elin: bra!

sån snäll danslärare har jag! ;) haha.
jag är så jäkla glad över att ha henne som danslärare.
hon har gjort så jag har utvecklats utav bara helvete, TACK ELIN!
och ännu ett tack att du sa till fjortisarna att sluta skrika, HAHA!

jag måste också säga att jag och tina är gör viga när vi gör en sak på golvet.
HAHAHAHAH....vi lärde ju små barnen det där *host*

streetdance låten
beyonce-halo


showdance låten
beyonce- if i were a boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0