9 februari

hej bloggen.
jag lovade mig själv både igår och idag
att jag inte skulle sätta mig vid datorn
när jag kom hem, men ah det gjorde jag ju ändå!
men det här kommer förmodligen bli det enda inlägget idag.
men skolan idag har varit bra. på hemkunskapen
gjorde vi pizzabullar dom var ganska goda.
men inget jag kommer prova göra hemma iallafall!
emil brände sig självklart på ugnen igen, han är fan
dummare än mig måste jag säga.
på matten och no:n så hade jag och moberg lite små kul.
vi skulle dampa så att våran vikarie trodde vi var dumma
i huvudet..och jag tror han märkte det!
jag tror jag ska ta och baka faktiskt.
typ kladdkaka eller något. jag har ju sagt
förut att det är mycket lättare att plugga när man äter något gott.
och baka tar ju inte alls lång dit så :)
det blir det nog! men jag bloggar typ ikväll någon gång kanske.
puss på er sötnosar

Kommentarer
Postat av: canez

Hejsan, tänkte bara informera att jag har skapat en blogg fullt med använd bara tips :) titta gärna in men lämna ett spår efter dig så jag vet vad du tycker, ska jag förbättra något? Kram Canez <3

2010-02-09 @ 15:57:21
URL: http://caanez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0