3 februari

hej bloggen.
skolan gick fort som den gör nu för tiden.
det är ju bra =D blev klar med min fina palm
på bilden också, blev faktiskt jätte nöjd!
ska ta kort på den nästa gång ju ni får se. jag typ dog idag i skolan.
anton min kompis,han är typ jätte förkyld så han har fått en annorlunda röst.
så han låter som paradise hotel andreas, speciellt när han säger vissa ord.
och andreas har ju typ världens goaste röst! så jag tyckte det var jätte kul.
och typ satt och prata med han som bara den, haha.
men iallafall nu sitter jag här med tina. hon sitter och läser min frida tidning
hmm..undra va tina läser om? ;) haha
men vi ska nog ta och hitta på något nu.
dans ikväll också =)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0