26 februari

godmorgon på er!
jag vaknade vid halv tolv, äntligen får
man sova länge! :D trodde jag aldrig.
min hals gör väldigt ont, när ska detta gå över?
men iallafall..idag vet jag inte vad det blir.
jag kommer nog ligga och kolla på family guy
är på family guy humör för jag älskar den serien.
blir säkert också sitta flera timmar vid datorn
som alltid, så det kommer säkert lite inlägg
då och då men känns som jag fått bloggtorka lite.
vet inte riktigt vad jag ska skriva om och så.
någon som har något förslag?

Nej nu ska jag lägga mig och kolla på family guy!



Kommentarer
Postat av: simone

Så jäkla skön serie :D

2010-02-26 @ 13:35:10
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0