23:33

nu ska jag ta och lägga mig. är väldigt trött måste jag säga.
skola i morgon då..ny vecka och allt. usch så jobbigt!
det enda roliga är dans på onsdag. jag mår så bra av att dansa!
och det skulle behövas nu....men jag bloggar imorgon efter skolan.
blir säkert bara ett inlägg eller två. måste kämpa bättre i skolan nu!
hela denna vecka eller ja några veckor här framöver kommer bli
dåligt bloggande. ja, det är pågrund av skolan.
men skolan är viktigare även fast jag lägger ner mig lite
mer på bloggen känns det som. men ja, jag måste ta vara på detta nu.
jag måste tänka bort bloggen och allt annat som inte ska vara i vägen för
att kunna plugga. jag måste tänka framåt! jag vill komma in på en bra linje.
men då måste man kämpa för det också,vilket jag är dålig på.
jag har såna planer för livet,jag vill lyckas. jag vill bli något!
så nu jäklar. jag ska höja mina betyg något enormt, jag vet att jag kan klara det.
men det är svårt riktigt svårt.

godnatt på er. vi hörs när vi hörs! ;)

Kommentarer
Postat av: paulina alatalo - med ett hjärta av guld'♥

sovit gott? :)

2010-02-08 @ 09:41:48
URL: http://jagdiggarhonom.blogg.se/
Postat av: sofia

fin blogg :)

2010-02-08 @ 10:03:06
URL: http://tjenabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0