21:26

Dagen har varit mycket bra! :)
gick och mötte tina med mitt monopol spel i väskan haha.
vi gick vidare till tina och började spela på en gång.
jag vann första gången..men tina tog revansch och vann andra gången.
sen blev det vidare till filmcentralen där vi köpte oss godis.
vi gick även till pekås och skulle köpa coca cola men dom stängde
precis när vi kom typ..då var vi lite sura minsann!
men vi gick till ica och köpte det, vi kollade även på hårfärger.
jag vill ju ha mitt hår lite ljusare..fast egentligen så älskar
jag den hårfärg jag har nu, men som sagt min utväxt har ju kommit.
och den är grå för att jag färgat det så himla mycket!
men denna gång ska jag inte färga håret mörkare utan ljusare.
tina får ta och färga det på mig snart..för jag kan inte ha grå utväxt.
sen så gick vi hem till mig och kollade på bröllopsfotografen
riktigt rolig och bra film :) men dagen har varit riktigt mysig! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0