21:12

detta får bli det sista inlägget för idag.
måste plugga vidare nu, också måste jag duscha.
imorgon blir det skola, hemkunskap första lektionen.
lite små kul det tycker jag, för jag är så himla
duktig på att laga mat, åh ni anar inte!!
vi ska dock bara baka typ bröd? men ah, jag är bra på allt! haha.
efter skolan måste det bli mer plugg än vad det blev idag.
men jag och julia plugga ju faktiskt i skolan så ;)
onsdag blir det också rejält med plugg,
och på kvällen ska jag dansa rumpan av mig.
torsdag är det prov dags, har dock en håltimme så jag kan plugga.
och efter allt slit och plugg DÅ ska det bli mycket inlägg i bloggen.
framöver kommer det komma en frågestund och kanske veckans blogg igen.
eller vad tycker ni? =D ni som inte kom med har ju en till chans.
eller ni som missade att anmäla er! vet inte om jag ska börja
med frågestund eller veckans blogg? tror det blir frågestund först ;)
den kommer säkert på torsdag eller fredag skulle jag tro.
så då får ni fråga på som bara den, något ni inte vet om mig
som ni vill veta men har aldrig vågat fråga. jag svarar på ALLT! :)

bloggar imorgon efter skolan. puss på er underbara läsare! ♥
statistiken var grym idag också, sånt älskar vi (y)

Kommentarer
Postat av: Emmelist

Vill verkligen tacka för att du var med i positiva tävlingen, damn vad man mår bra av att läsa om alla era saker som ni e bra på! :D

2010-02-09 @ 12:35:24
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0