20:49

sitter här med min fina fina dator.
ska strax göra matte läxa, usch hatar matte.
men tyvärr måste man göra sånt man hatar ibland!
men före det ska jag kolla lite bloggar och sånt.
äter även choklad också, hihi lite sådär små busigt.
imorgon är det äntligen fredag, åh så jävla gött.
veckan har gått läskigt fort. och nästa vecka
så går vi alla dagar förutom fredag.
för då har vi studiedag, och veckan efter det
är det ju sportlov! så vi får en dag extra liksom, härligt.
imorgon ska jag va med tina vi ska köpa massvis med godis,
chips och självklart dricka..hyra en film ska vi nog med!
men vi ska också åka pulka (y) åh det kommer bli väldigt kul.
jag och tina kommer rocka pulkabacken..bara så ni vet!
men detta blir det sista inlägget för idag.
bloggar mer efter skolan imorgon, många pussar till mina fina läsare ♥

Kommentarer
Postat av: -TUFFAAST.BLOGG.SE

SVAR ja :)

gjort idag?

2010-02-18 @ 22:05:38
URL: http://tuffaast.blogg.se/
Postat av: Bumbi

SV: I helgen spelade vi in lite hemliga grejer som jag kan visa dig sen. Om du inte hittar det själv vill säga. Så då var han i Stockholm i alla fall. :)

2010-02-18 @ 22:16:26
URL: http://annabumbi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0