20:02



den där dagen är så himla saknad! jag var så lycklig, åh va lycklig jag var.
nu ska jag plugga matte som bara den, hoppas jag fattar något.
jag är jätte jätte nervös inför provet imorgon.
matte vill inte samarbeta med hannah, jag förstår det ett tag.
men sen så börjar jag blanda ihop allt och gör fel hela tiden.
jag ska också ta och göra mig te för min hals gör jätte ont.
känner mig helt svullen i halsen, det är jobbigt mycket jobbigt.
jag tror inte att jag ska blogga mer idag.
utan det blir mer bloggning imorgon efter skolan.
börjar åtta imorgon, och första lektionen har vi hemkunskap.
jag tycker det är lite små kul faktiskt! och efter det
är det ju som sagt engelska prov och typ näst sista
lektionen så är det matte prov. ett lycka till skulle sitta fint :)
p u s s  p å  e r !

Kommentarer
Postat av: Girly

Vad var det för dag?



Gör du i kväll?

2010-02-22 @ 20:33:40
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: sarah

kolla in min blogg!:)

2010-02-22 @ 21:33:17
URL: http://stpid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0