19:48

har suttit i våran goa fåtölj med en varm och skön filt
och kollat på paradise hotel,haha mitt nya liv som sagt.
och ikväll är det ju på tv,äntligen nya avsnitt hehe.
final dags imorgon,spännande som bara den!


imorgon ska jag till tandläkaren vid halv åtta.
jag ska kanske laga ett hål eller fylla en grop.
jag är HUR jäkla nervös som helst, har en väldig skräck för att
gå till tandläkaren. men för ett tag sen gick den skräcken bort.
den kom tillbaka när min tandläkare var sjukt elak mot mig
han skratta åt mig för jag frågade om jag behövde bedövning
när jag var där och fyllde en grop. och han var allmänt otrevlig
och det gjorde förbannat ont och borra.
men jag har som tur bytt tandläkare,får hoppas han jag bytt
till är en aning snällare och fattar att jag är sjukt rädd för att borra.
egentligen skulle jag ha hemkunskap och svenska imorgon.
för vi har reflektionshalvdag, tror inte jag kommer gå om jag har svin ont.
värt att gå på en svenska lektion som inte kommer vara en riktigt lektion.
man skulle svara på massa frågor..så skola blir det nog inte för min del ;)
men jag kommer dö hos tandläkaren, jag kommer dö av nervositet


Kommentarer
Postat av: kyukyukykyukyukyu

det gör inte ont efteråt

2010-02-01 @ 20:01:32
Postat av: Karolin

kärleken.

2010-02-01 @ 21:34:02
URL: http://karolinchambel.blogspot.com
Postat av: isabellknop

mardrömmar

2010-02-01 @ 23:43:07
URL: http://lindstrompalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0