19 februari

nyss kommit hem från skolan!
som gick läskigt fort..men det är ju bara bra det.
varit väldigt trött i skolan idag. sov ganska dåligt i natt!
jag och julia skulle redovisa om bloggar på tekniken idag.
men några jävla idioter var ju inne på hennes inloggning och
typ gjorde något med internet..så vi fick gå till en och fixa det.
men vi hann dock aldrig redovisa , fan jag som var taggad för det för en gångs skull!

Om ett tag slutar tina, så då kommer hon väl hit antar jag! :)
vi ska ju åka pulka lite senare också..hihi mycket kul.
blir säkert att sjunga sing star också! känner mig på sing star humör haha.
kameran är ju laddad och så...så bilder kommer väl lite senare.
men nu ska jag lyssna på bra musik för jag älskar det
och vänta på tina som sagt, ha en mega bra dag puss på er!

trodde inte man kunde sakna en person såhär jäkla mycket!
konserterna,spelningarna,signeringskön,kramarna,blickarna.
JAG SAKNAR DIG! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0