18:49

dagen har varit jätte jätte bra! vi tog bussen till stan vid halv två.
tina såg en bäver och blev lycklig. när vi väl kom fram så letade vi för fullt
efter väskor, jag hittade mig en jätte fin en
som jag köpte den kostade 350 kronor. jag blev jätte nöjd med den!
tina hittade dock ingen så hon blev lite deprimerad.
eller jo hon hittade en..men hon var lite sådär snål haha.
jag köpte även en jätte söt rosett till håret.
sen åt vi mcdonalds jag blev mätt på en gång!
så typ 65 kronor åt helvete..typ.
efter det åkte vi hemåt, vi gick till ica och köpte
chips och dipp. och när vi kom hem till mig
så spelade vi monopol jag ägde ut tina *host*
men nu har hon åkt hem för hon skulle äta men
efter hon gjort det så kommer hon tillbaka så
ska vi kolla på melodifestivalen och mysa! <3 :)
lite bilder från dagen kommer lite senare, nu ska jag äta tacos!


Kommentarer
Postat av: matilda

SV; hm ... jag är 12, fyller 13 i november .. men jag är lång, kanske kommer in ;)

allt bra? <3

2010-02-27 @ 19:24:51
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0