17 februari

hejhej bloggen! :)
sitter här med tina och har nyss hjälpt henne med hennes blogg! :D
första gången jag gjorde en snygg header och fick upp den
på bloggen, åh jag börjar bli mega duktig ju!
så alla går in på världens bästa blogg (efter min då) och kollar in ;)
vi sjöng lite singstar förut, var lite små kul :)
men sen tröttnade vi och då åt vi lite och ja min kräft ost kunde
jag inte spara till 2011 :( fatta va LEDSEN jag blev...haha 
jag har humor ibland eller va säger du tina? 
men om en kvart så skjutsar pappa mig och tina till dansen.
åh gött det ska bli att dansa, bara att jag har sån växtvärk :(
och hoppas vi byter tillbaka till den roliga koreografin
i showen, då blir jag och tina lite smått lyckliga.

bloggar senare puss på er

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0