10 februari

Hej bloggen! =)
skoldagen idag var riktigt bra!
bra att calle var tillbaka så jag kunde fråga han massor om no:n :)
nu har jag gjort matte läxan, och nu sitter jag och pluggar no
och kollar på världens bästa program, family guy!
klockan sju till nio blir det dans, härligt härligt.
fett taggad? svar ja.. åhhhhhh här ska det dansas! :D
efter dansen blir det hem och plugga vidare.
imorgon har jag först beeptest jag har jätte ont i mitt knä
och imorgon kommer jag säkert knappt kunna gå.
men jag tror jag ska vara med ändå, bara att jag går
av när jag inte orkar springa mera! sen så har jag håltimme
då blir det mera plugg. också lite senare på engelskan
så ska vi redovisa..jag och moberg ska redovisa om pandor aw dom är söta.
är dock lite nervös för jag tycker inte att jag kan prata bra engelska.
men i övrigt är jag bra i engelska. men moberg tycker jag pratar bra
så då får jag väl lita på honom då! :)
och sen sista lektionen har vi ju no då blir det prov då.
oooooooh nervös är jag, ett lycka till skulle sitta fin fint.

vi hörs imorgon! kram ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

vilka bloggar tycker du är lättast att läsa ifall du fick välja mellan dem på blogg.se och devote.se?

2010-02-10 @ 22:07:17
URL: http://gamhov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0