1 februari

hej bloggen!
när jag kom hem satt mamma och kollade på resor.
åh fatta va gött att åka utomlands, finns nog inget bättre.
inte för att jag tror att vi ska utomlands i år..men man kan ju alltid hoppas!
men iallafall skoldagen gick fort. försov mig,mitt alarm på mobilen
vill ju vara förjävlig mot mig..men jag hann till skolan!
för övrig så har jag ramlat två gånger idag, jag lyckades att inte bryta
en enda nagel eller tappa mobilen i snön, jag är nog ganska bra ändå!

nu ska jag ta och läsa bloggar och lite sånt!
bloggar mer senare puss


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Nu har jag varit fruktansvärt seg, men såg din kommentar väldigt sent, som du skrev i ett inlägg på min blogg. Länk: http://fridstad.blogg.se/2010/january/god-cant-save-us-all.html



Tänkte bara säga tack så jättemycket och att det är bara bra med mig! :)

2010-02-01 @ 17:17:17
URL: http://fridstad,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0