Valborg!


Jag gick och mötte Tina och Patrik förut.
Vi gick vidare till parken för att se majbrasan.
Haha både Tina,Patrik och jag har ju varit sjuka.
Så om den ena hosta så hostade den andra också. Det var typ som
att det smittades, så som det gör med gäspar. Det var lite små kul tyckte vi haha.
Vi träffade lite folk där och små pratade lite, så det var trevligt.
Dom sjöng där också, och det var förjävligt man fick typ ont i öronen.
Men Patrik älskade det såklart ;) Det började regna och vi blev ganska blöta.
Det var några läskiga personer som typ gjorde något "coolt" med elden
jag kan faktiskt också göra så. Men ingen trodde på mig..
Jag fick för mig att dom som gjorde såna där "coola" saker med elden
skulle typ få för sig att mörda varenda jävel där. Hannah och sina fantasier!

Jag vet inte vad som hänt med mig riktigt. När någon säger något så hör jag
något helt annat..och jag har typ glömt vad saker heter. Okej det kanske inte är
så ovanligt det där med att jag inte vet vad saker heter. Men när jag och Patrik
var på väg hem, så ser vi massa fiskmåsar och så säger jag till patrik
"vad heter såna dära?...heter dom fågelmusar?" han blev tyst och kom själv
inte på vad det hette. Eller jo till slut! Och nu när jag skulle skriva det här
så trodde jag att fiskmåsar hette fågelmås. Så bra att man har Patrik att fråga! :)



Kommentarer
Postat av: c:an

OJ vilken stor eld !

du skulle sett den i vasaparken xD .. fiasko nr. 1

2010-05-01 @ 16:27:30
URL: http://candycaan.blogg.se/
Postat av: Amanda - Nya läsare sökes :p

Ett gammalt Johan Palm fan? Dags att återvända i så fall? För här har du en hel blogg om honom, ny bland annat ;)



http://ThePalmzzz.blogg.se



Eller om du hellre vill besöka vimmelhimmel bloggen går det alltid lika bra.

2011-08-08 @ 11:46:57
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0