I can only hear your voice


Godmorgon
på er


Jag och Tina vaknade rätt tidigt, och vi kunde nog inte sova så jäkla
bra. Jag vet inte riktigt vad det var. Men Tina var typ as förkyld och
med mig har jag ingenaning om vad det var. Eller jo det vet jag nog.
Men det tar vi inte här. Tina åkte nyss hem för hon skulle till stan
och köpa klänning. Så jag ska snart ta mig en dusch och fixa mig och sånt.
Och när Tina kommit hem från stan kommer hon tillbaka till mig.
Det gillar vi! :) Nej men nu får jag snabba mig lite, det förvånar mig inte
om Tina är klar i stan innan jag ens är klar...Men heter man Hannah Hamberg
så kan det va så.

Bilden är nog ett år gammal, snart är den iallafall det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0