fan vilken skön helg!

Kvällen har varit hur bra som helst!
Den spenderades med Patrik,Nygren,Andrew,Nisse,Jonte
Michelle,Linn och Hanna på Mörudden. Pinsamt om jag glömde någon
nu men jag tror inte jag gjorde det! Vi satt och prata och
massa och skrattade som bara den. Det var OTROLIGT kallt men det
var ju bra att snälla pojkar kunde värma en.
Hem vägen var så jävla rolig, haha jag dog av skratt ganska många gånger.
Jag var hur kissnödig som helst och typ sa det 44 gånger.
HAHA Jonte är nog den roligaste personen jag vet.
Men tack för dagen hörrni

Nu ska jag snart sova. Jag fryser och är grymt trött ska ni veta.
Den här dagen gillade jag mycket. Jag hoppas nästa helg blir lika bra.
Blir nog att va med dom igen då. Men jag bloggar mer imorgon.
Och jag ska ju kanske köpa nya converse imorgon, åh kärlek.

godnatt mina älskade läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0