its time to turn around

Nu sitter jag i min sköna säng med min dator.
Enligt Patrik är jag en kräsen liten jävel, HAHA
Ska snart ta och sova för annars kommer jag vara mer död
än vad jag brukar vara. Jag är typ trött hela tiden.
Imorgon så är det först gympa,håltimme och sen matte.
Efter det så slutar jag faktiskt, för vi har reflektionshalvdag.
Så ja vi får med oss en uppgift hem att göra när vi vill.
Bara vi lämnar in den dagen efter. Så ja jag slutar ungefär 10.50
riktigt jäkla gött. Och efter det blir det att vara med Patrik och Nygren.
Ska bli kul som alltid, man skrattar ju ganska mycket när man är med dom.
Och Hannah gillar att skratta! :) Men jag bloggar när jag har tid för det.

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0