Ska vi göra en baguette?

Hej på er!

Skoldagen har varit mycket bra idag! Lite sådär små flummig men vi älskar sånt.
Det började redan på hemkunskapen.Ludde sa att jag och han skulle göra baguette
Jacob tyckte att det var en riktigt dålig raggningsreplik "ska vi göra en baguette?"
HAHA riktigt jäkla kul var det. En viss Patrik tog min mobil och jag fick damp på honom
men till slut var han snäll och skulle ge mig den men då hade han skickat ett sms
till Moberg och mina gratis sms tog precis slut innan han hade skickat det.
Och det konstigaste var att det smset kostade 26 kr? Så ah Hannah hade ju inte
råd med gratis sms.Så jag var riktigt "sur" på honom, jag försökte iallafall.
Men sen på so:n så satte jag mig och "jobbade" med Patrik och Jacob.
Då tar dom min mobil igen och jag får ryck. Och alla som känner mig vet att
jag verkligen inte kan va utan min mobil. Andrew ville att dom skulle slå sönder den
vilket som är Andrews största dröm eller nått. Men sen fick jag tillbaka den då
blev Hannah lycklig igen! Moberg och jag hade det lite kul på matten vi började göra
en uppställning av en sak, men det blev fel...5 och en halv dag nej vi tror inte det.
Vi får helt enkelt ta och göra en ny, HAHA. Nu förstår ni såklart ingenting men det
är meningen att ni inte ska förstå något.

Men ah nu när jag kom hem fixade jag gratis sms (y)
Och om ca en timme så ska jag tillbaka till skolan igen
och ha utvecklingssamtal. Vi får se hur det går, men det brukar
ju gå ganska bra så. Jag la mig faktiskt ganska tidigt igår!
Men jag vaknade typ vid tre i natt och var as pigg..mindre bra.
Bloggar mer senare, puss på mina fina läsare! ♥

ÅH, jag har sån jävla bildbrist men ni får stå ut..antar jag.



Kommentarer
Postat av: sandra ♥

Hejsan:D

haft en bra dag?

2010-04-13 @ 18:43:52
URL: http://sandrakess.blogg.se/
Postat av: sandra ♥

svar: ok vad härligt :D

ja den har varit bra-

2010-04-13 @ 19:38:36
URL: http://sandrakess.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Kika gärna in på min blogg ;)

/Gabriella.

2010-04-13 @ 20:19:37
URL: http://gaabriellaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0