svar på frågestund, del 1


Vad är det pinsamaste du gjort?
favoritdjur?
favoritfärg?
från: Kimmey
- 1.Jag är så himla pinsam så jag kommer faktiskt inte ihåg det.
- 2. Hund, dom är så mysiga.
- 3. Svart,röd och blå!


Fin header, har du gjort den själv?
från: Linn
-Tack så mycket, ja den har jag gjort själv.


Vad gillar du för typ av film?
favoritgodis?
favoritklädesplagg?
från: Viccy
-1. Jag gillar dom flesta filmer,men skräck filmer är nog bäst.
    Även fast jag blir grymt rädd..oftast.
-2. Choklad, men jag har för mig att någon sa till mig att choklad
    inte var godis. Men vad är det då?
-3. Tshirtar, hihi dom är så söta så.


vart bor du?
Vad gör du på dagarna? :)
från: Erika
-1. Jag bor en mil utanför Karlstad ungefär, skoghall heter det.
-2. Jag går i skolan, är med kompisar och dansar! :)


favoritämne?
världens bästa låt?
favoritbok?
bästa sommarminnet? :)
från: C:an
-1. Hannah har faktiskt inget favorit ämne.
-2. Kan inte säga en, finns så sjukt bra låtar.
-3. 14 år till salu, riktigt bra bok den rekomenderar jag!
-4. 13 juni den dagen jag träffade johan för första gången <3


Favorit blogg?
Vad för kläder kommer du gå klädd i i sommar? =)
från: Mikkaelo
-1. Kenzas och Tyras :)
-2. Vinterjacka och mössa ;)....fast nej typ shorts och tshirt kommer jag nog gå runt i :)


hur ser ditt liv ut om 10 år? :*
från: Anna
- Det där var en väldigt svår fråga.
  Men jag kan ju säga det om ungefär...10 år? :D


Har du några syskon?
Hur många gånger har du träffat Johan Palm?
Vad tycker du om Tokio Hotel? ^^
från: Sofie
-1. Ja, jag har en lillebror en jobbig sådan.
-2. Ungefär 35 gånger tror jag :)...fast nej bara 3.
-3. Endel låtar är faktiskt rätt okej med dom, men nej inget jag skulle lyssna på!



*hur gammal är du?
*Vart i Sverige bor du?
*om du inte skulle bo i sverige vart skulle du vilja bo då?
*musiksmak?
från: Frida
-1. Jag är fjorton år gammal!
-2. Lite utanför Karlstad :)
-3. Los angeles, lätt.
-4. Jag lyssnar nästan på allt nu för tiden. Vet inte vad som hänt.
    Men det jag lyssnar mest på är typ johan palm,lady gaga,demi lovato och salem al fakir!


Hur länge har du gillat johan Palm?:)
Från: Riim
- I över ett år :)


kan du inte visa bild på dig och Johan Palm?
från: Anonym
-Sådär ja!


Kommentarer
Postat av: e S o h l b e r g

Sv; Tyvärr så hann jag inte med frågestunden :o hihi.

Men 14 år till salu är riktigt bra. Den handlar om tjej som bor här där jag bor också, lite små läskigt faktiskt :/

2010-04-18 @ 22:03:44
URL: http://esohlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0