oh boy you left me speechless ♥

Skulle ju egentligen med Tina och ta hål i örat.
Men det blev inte så. Men ah vi åkte iallafall hem till henne först
och ah jag blev så jävla blöt pågrund av cykeln -.-
Eller ska jag skylla på Tina som åkte i varenda jävla vattenpöl?
Haha så kan det ju vara. Men Tina kommer väl till mig snart tror jag
om hon hinner. Vid typ tjugo i sju cyklar vi väl till dansen, idag är jag
riktigt taggad att dansa. Så det ska bli grymt kul :)

Just nu sitter jag och lyssnar på Lady gaga.
Fick reda på att hon ska till Oslo i oktober.
Och eftersom inte jag ska på henne i stockholm i maj.
MÅSTE jag till Norge och se henne, det är liksom ett måste.
Lady gaga är typ bäst i världen...efter mig dårå.
Men blir väl ett till inlägg efter dansen om jag har något att skriva
och så, men det har jag nog..eller ja vi får helt enkelt se! :)

Måste säga att jag är sjukt glad över en sak just nu, hoppas hoppas.
Vill verkligen det här. Men som sagt alltid något i vägen!
tack för att du är du

Kommentarer
Postat av: Emilia

Lady Gaga är grym! Hon borde verkligen vara häftig på scen :)

2010-04-21 @ 18:43:22
URL: http://emiliasvenssons.blogg.se/
Postat av: Sara

Lady Gaga är cool :-)

Har du nån favoritlåt med henne?



Lust att anmäla dig till veckans blogg hos mig? :)

2010-04-21 @ 19:14:02
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: C:an

hoppas hoppas .. ! ;) <3

2010-04-21 @ 19:17:19
URL: http://candycaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0