mysig kväll med min bästa!


Nu snart ska jag och Tina se Solsidan med hennes pappa! :)

lite små gulligt tycker jag. Sen så går jag och Tina upp till henne
och kollar på film. Vi var och köpte godis förut också.
Vi stod i typ fyrahundra år och funderade på vad vi ville ha.
Jag tror inte jag gillar godis längre. Vet inte vad som hänt riktigt!
Intressant att veta? självklart att det är.
Var några läskiga personer som kaxade på mig och Tina förut.
Vi blev faktiskt lite rädda. För jag blir alltid så kaxig tillbaka.
Sen så börja dom köra efter med sin bil och grejer.
Då blev vi svin rädda..vi typ kissa på oss.


Jag och Tina försökte ta kort förut.
Alla bilder såg typ ut såhär, vad gör vi egentligen?


Min webbkamera är inte den bästa. Vadå svart hår?
ja ja, det får duga. Hoppas ni får en mysig fredagskväll bloggar mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0