jag har skrattat lite för mycket!


Kom nyss in efter att ha skrattat ihjäl mig med mina fina kompisar.
Jag var med Nygren,Patrik,Andrew,Jonte,Tomas och Nicklas.
Och ja som sagt, man skrattar hela tiden när man är med dom.
Så jag fick typ kramp i magen. Nicklas var så söt, varje gång han såg
en hund så fick han typ damp för dom var så söta. Jag ska köpa en hund
till han någon gång, så ska han köpa en till mig.
Det pratades en hel del om spy idag, haha bara för att jag sa att jag hatade att
spy och att patrik hade spytt i natt. Så jag fick ryck lite då och då.

Om ett tag ska jag ta och duscha och sånt där.
Vid nio så är det ju bella tyra show och jäklar så taggad jag är inför det.
Glamourama-gänget ska ju vara med, åh Petra Tungården finns det någon
skönare människa? Jag ser upp till henne, så jäkla skön.
Okej, Michaela och Anna är också riktigt sköna. Men som sagt ingen slår Petra!
Säsong två på Glamourama vill vi alla ha! ♥


Kommentarer
Postat av: Sophia

Heej! Hoppas du får en superbra dag! =D

2010-04-23 @ 08:47:42
URL: http://sophiaforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0