Hej på er!

Igår kollade vi ju som sagt på Fjorton suger.
Och den filmen var så jävla dålig. Eller ja, den dög ju.
Men liksom det hände typ ingenting. Det som var bra i filmen
var att det var en sjukt snygg kille med. Så jag och Tina dog ju lite
då och då. Efter det så kollade vi på Shes the man och ah den filmen
är ju så jäkla skön, och jag var lite övertrött så jag skrattade åt allt.
Vi kollade dock inte klart på den filmen. Och ja, jag måste se den snart igen.
Tina höll på och somna hela tiden, men sen blev hon pigg och då jävlar fick
hon något ryck haha. Hon tog täcket och typ butta ur mig ur sängen.
Det roligaste var nog "Jason biter mig i tårna" också typ dampa hon sönder.
Haha, ja vi var en hel del övertrötta! Vi vaknade ungefär vid elva.
Tina började trycka chips och jag tyckte hon var tjock.
Vi låg och pratade lite och var väldigt trötta. Sen ringde pappa och sa
att han skulle hämta mig så vi gjorde oss i ordning och sånt.

HAHA just det, Jag sa till Tina om du tar in alla vinigumm i munnen
och tuggar får du en hundring. Och hon tog alla vinigumm vi hade kvar
och det var ju liksom as många. Så hon tog in alla i munnen och försökte
tugga men det gick ju inte HAHA. Asså fyfan va kul jag har filmat det också
kanske kommer upp på bloggen lite senare? ;) Eller vad tycker du Tina?
Roligaste är när hon spottar ut alla på golvet och sen bara "ÅH DOM VAR BLÖTA"

Tack för en riktigt rolig helg tina, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: T i n a

HAhaha, fan heller, ingenting ska upp...

jag höll ju på att spy.. :(

älskar dig <3

2010-04-11 @ 17:34:22
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0