Godnatt!


Har suttit och läst en hel del bloggar och nu känner jag mig väldigt trött.
Ska nog gå och lägga mig om ett tag. Det blir nog ingen Gustafsvik vilket som
är ganska tråkigt..det blev massa krångel och sånt. Men boda borg kanske det blir
istället, men det blir nog lika kul det med! :)

Imorgon ska jag försöka att gå upp tidigt. Men samtidigt så vill jag sova ut.
Eftersom jag sov typ tre timmar i natt för jag mådde sjukt dåligt.
Men när jag vaknat och sånt så blir det att va med Tina,Nygren och Patrik.
Vet inte vad det blir riktigt men något kul ska vi väl hitta på.
Kameran följer nog med igen, om jag orkar ladda den.

Skriver mer imorgon. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0