Godmorgon sötnosar!


Blev inget mer inlägg igår, men det var för att jag inte hade något
intressant att skriva, och ah då tycker jag att det bara bli jobbigt
att skriva något för att man är tvungen. Men nu skriver jag och nu
är alla glada, hihi.

Jag vaknade ungefär för en timme sen.
Gick upp och allt snurra till, är fortfarande väldigt yr vilket som är jobbigt.
Men först idag blir det att va med Tina och ikväll blir det Andreas.
Så jag kommer nog inte ha så mycket tid idag heller att blogga.
Eller ja, jag bloggar ju efter och sånt. Men nu ska jag börja göra mig
i ordning. Ha en bra dag, puss

Kommentarer
Postat av: Emmelist

tack :D men nu vill ja inte bli äldre ;)

2010-04-06 @ 14:20:15
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0