Glad påsk!


God
morgon bloggen!

Jag vet inte riktigt när jag vaknade men det var inte för så länge sen.
Tina ville nog inte att jag skulle vakna  för hon är inne på min
spotify när jag inte använder den så när jag loggade in på msn fick
jag ett "neeeeeeeeeeej" haha lite små gulligt! :)
Men nu sitter jag här och äter mitt påskägg med godis i som jag fick av mami.
Om det hade varit godare godis i hade det varit ännu bättre, men det gör inget! :)
Sitter även och dunkar musik vilket jag gillar massor. Vad hade man gjort utan musik?
Ja du, ingen jävla aning. Då ska man vara otroligt glad att det finns.

bloggar senare. kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0