det är INTE okej!

Nygren berättade för ett tag sen att Darin var i Karlstad.
Jag fick panik och ville in till stan för att träffa honom.
Men självklart är det försent, åh jag som ville träffa Darin :(

Patrik slog mig nyss i ögat med en jävla kudde.
Mitt öga började gråta och samtidigt som han gjorde det
så filmade vi. Jag tänkte ladda upp den på videofyme MEN det funkar
inte. Så jag sitter och gnäller medans Patrik och Nygren inte bryr sig ett skit.
Dom håller på med sina mobil telefoner, och min men patrik får inte veta
min pinkod så haha rätt åt han för han slog mig i ögat :(


Mohaha nu stack hannah från datan innan hon ens har bloggat klart O.o
Hon sitter i datastolen och är pervers med sin kamera hon tvingar oss att göra saker som vi nt vill :o
nyss fick vi slicka rent hennes toalett vi får inte gå ut för då slår hon oss med stekpannan .
Hon står och tar kort på oss nu när vi sitter i BH WAAAHH ?
Dessutom tänder Hannah på flugsex :/ konstig tjej asså :S
Nej nu ska hon tvinga ut oss , tvinga oss att plocka blommor usch..
och sen ska hon bjuda oss på mat, lr ah Hund-getingpaj. låter inge vidare.
nej nu bär äventyret av.. Hejdå // Nygren o Putte



Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv hehe visst:D

varför började du blogga?



och en annan frg, ska vi följa varandra på bloglovin?:D

2010-04-17 @ 17:20:47
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Mona

har du gjort din egen design :)

2010-04-17 @ 20:09:57
URL: http://ebadianlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0