dans ♥

Jag har gått och varit jätte rädd i flera dagar nu att jag tröttnat på att dansa.
För dom senaste gångerna jag varit där så har jag tyckt att det varit
så jäkla tråkigt och det känns som jag aldrig blir bättre.
Så ja, idag orkade jag egentligen inte dansa. Men jag tänkte hela tiden
jag kanske tror jag tröttnat för att jag inte dansat på tre veckor.
Och så var det ju, DIREKT när jag gick in i danssalen och jag hörde musiken
så visste jag att jag verkligen inte hade tröttnat på att dansa.
Nu vet jag att det är något jag aldrig kommer sluta med även om det
inte är så himla kul vissa gånger.

Så idag tog jag i som bara den på dansen.
Okej jag var inte super säker på street koreografin men det blir jag snart.
Men när jag fick ett "Bra Hannah" från min danslärare så blir jag ju så glad
att jag dansar på ännu mer. Kritik gillar Hannah verkligen inte att få,
något jag måste bli bättre på. Men på showen så hade vi börjat med något
nytt som var hur kul som helst,det är en väldig snabb dans det gillar jag verkligen.
Jag älskar när det är hopp med i danser, även fast man suger på det i början.
Men när man väl sätter hoppen så blir det så jävla snyggt och det känns så jävla gött.
Jag känner att jag redan fått träningsvärk och det gör fan ont när jag sitter
och skriver haha. Men det är ju ett tecken på att jag gjorde rätt!

Det blev ett väldigt långt inlägg. Och kanske inte så intressant för er som inte
dansar eller är ett dugg intresserade..men men.
Nu ska Hannah ta och duscha. Sen lägga mig i sängen med datorn och läsa
lite bloggar och sånt! :) Blir även ett till inlägg lite senare. kram



Kommentarer
Postat av: matilda

Händer ikväll? :D

2010-04-16 @ 19:54:56
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0