april april! :)


självklart så var det förra inlägget ett april skämt, skulle aldrig sluta blogga! :)
den enda som typ gick på det var nygren, men han är ju lite som han är.
haha nejdå! :) men iallafall har nyss kollat på bella tyra show det var riktigt
tråkigt idag måste jag säga, får hoppas att det blir bättre nästa vecka.

Jag och Tina spelade lite wii förut som sagt lika kul som vanligt.
Vi tänkte att hennes pappa skulle laga punka på sten alltså tinas gulliga lilla
cykel hihi så vi skulle åka och köpa sånt man lagar det med.
men först så köpte vi självklart fel. så vi var tvungen att åka tillbaka igen.
vilket vi egentligen inte orkade..men vi åkte ännu längre än vad vi behövde.
haha typ skräll oss? ja, vi åkte till ica och kollade där även om vi fattade
att dom inte skulle ha det där. sen så gick vi vidare till pekås.
HAHA pekås är sjukt kul, dom har så jäkla konstiga saker där inne.
och man misstolkar allt, verkligen allt. så jag hade ett sånt jäkla skrattanfall.
ja, ni skulle vart med! men sen så cyklade vi till OK och köpte det till cykeln.
men vi hann dock inte cykla något, för det regnade och jag skulle typ hem.
men då satt vi och lyssna på musik, men det var inge bra musik det tyckte
jag var lite tråkigt alltså. men jag och tina hade det jätte mysigt ändå hihi!
hannah och tina i en soffa, det kan nog inte bli mysigare :) ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

haha fattade nästan det! x'd

vad händer idag? <3

2010-04-02 @ 08:22:46
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/
Postat av: nygren

sten-skurt

2010-04-03 @ 23:15:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0